wtorek, 13 października 2015

Liebster Blog Award

   
     Doszło i do mnie, czyli Liebster Blog Award. Pewnie już to znacie, spotkałyście się z tym na innych blogach. Dla przypomnienia lub też dla tych którzy nie wiedzą o co chodzi, napiszę krótko, że jest to sposób na lepsze poznanie autora bloga. Osoba nominująca zadaje 11 pytań, nominowany na nie odpowiada, nominując kolejne osoby do zabawy. To by było tak w skrócie.

Fajnie, że ta zabawa doszła też do mnie. Po raz kolejny będziecie mieli okazję, aby lepiej mnie poznać.
 
A więc przejdźmy do pytań:
 
1. W jakim wydaniu najbardziej lubisz swoje włosy?
Najbardziej lubię, gdy moje włosy są proste. Niestety rzadko się to zdarza, ponieważ z natury są lekko pofalowane, a nie chcę ich torturować prostownicą. Używam jej na wyjątkowe okazje. Podobają mi się też pokręcone końcówki.

2. Jak malujesz się na co dzień?
Nie maluję się wcale. Może to dziwne, ale nie lubię makijażu i jedyne czego używam to pomadka ochronna lekko koloryzująca. Na większe wyjścia zdarza mi się użyć pudru, żeby trochę zatuszować jakieś niepożądane niespodzianki, oczywiście podkradam go mamie, bo sama takich rzeczy nie posiadam.

3. Czy masz jakieś ulubione ubranie?
Moje buty Air Jordan! Można je zobaczyć tutaj. Uwielbiam je. Bardziej niż Air Maxy. Od jakiegoś czasu uwielbiam też moje nowe czarne spodnie (rurki). Generalnie preferuje sportowe, wygodne ciuchy, ale żeby nie było - jak dziewczyna (kobieta) też się mogę/umiem ubrać. ;)

4. Jaki dzień tygodnia jest Twoim ulubionym i dlaczego?
Mój ulubiony dzień to taki w którym spotykam się z moim J.

5. Jaki jest Twój przepis na idealny wieczór?
Wieczór z J. oczywiście! Do tego jakiś mecz, frytki lub jakieś inne jedzonko.

6. Jakie jest Twoje najbardziej ulubione wspomnienie z dzieciństwa?
Hmmm... Rodzice często opowiadają, że gdy wychodziliśmy całą rodziną na spacer, w momencie kiedy kuzynostwo chciało się gonić (razem ze mną), ja wtedy wołałam ,,kto pierwszy do mnie!''. Ta historia idealnie pokazuje moje usposobienie.

7. Czy jest w Tobie coś nietypowego?
Od dziecka uwielbiam sport, a dokładniej oglądać/chodzić na mecze. Piłka nożna, koszykówka, żużel, baseball, rugby... Mogłabym oglądać chyba wszystko. Z uprawianiem sportu jest trochę gorzej, nigdy nie byłam dobra na wfie, raczej powolna, z małymi zdolnościami.
Do rzeczy nietypowych można też zaliczyć odpowiedź z pytania drugiego, czyli: brak makijażu.

8. Jaki jest Twój ulubiony sklep?
Pull&Bear za rozmiary dla mnie, szczególnie mam tu na myśli spodnie, no i za taki luz i wygodę.
C&A za ceny.

9. Czy chciałabyś przenieść się na chwilę do przyszłości? (z uzasadnieniem ;) )
Chyba nie, bo wtedy pewnie chciałabym już w niej zostać (no chyba, że działoby się coś złego).

10. Co zrobiłabyś najpierw, gdybyś wygrała milion?
Wzięła ślub z J! A potem bym kupiła/wybudowała dom.

11. Gdzie najbardziej chciałabyś spędzić wakacje?
Australia! Australia! I jeszcze raz Australia! Marzę o niej od dziecka i liczę, że w końcu uda mi się zrealizować to marzenie, ułatwieniem powinno być to, że mam tam rodzinę.


To już wszystkie pytania. I jak, zaskoczyło Was coś?

Teraz czas na moje pytania i moje nominacje.

Pytania:
1. Jakie jest Twoje największe osiągnięcie?
2. Jaki jest Twój cel/plan do zrealizowania w najbliższym czasie?
3. Moda czy wygoda?
4. Co zabrałabyś na bezludną wyspę? (jedna rzecz) Dlaczego?
5. Co lubisz robić w wolnym czasie?
6. Najpiękniejsze/najfajniejsze miejsce jakie do tej pory odwiedziłaś/eś.
7. Romanse czy horrory?
8. Co sprawia Ci największą przyjemność?
9. Jaki jest Twój ulubiony wykonawca/zespół?
10. Film który polecasz. Dlaczego?
11. Jaki styl preferujesz na co dzień?

Nominacje:

To są moje propozycje. Wiem, że powinno być 11 osób. Zróbmy tak: ten kto czyta mojego bloga i chciałby wziąć udział w zabawie, niech napisze i po prostu weźmie udział i dobrze się bawi! A co! :)

Na koniec chciałabym podziękować Julie Ann za nominację, było mi bardzo miło wziąć udział w tej akcji.


Pozdrawiam,
Zuchelek

7 komentarzy:

  1. Hej:) ale jesteś zakręcona! Dziękuję za nominację, chętnie wezmę udział, pytania są ciekawe, chociaż pierwsze dwa dosyć trudne...
    Mam nadzieję, że kiedyś wybierzesz się do Australii z J., np. w podróż poślubną;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zakręcona? Może trochę ;) Haha
      Super! Chętnie przeczytam Twoje odpowiedzi ;) Właśnie tak się zastanawiałam nad tymi dwoma pierwszymi pytaniami... może je zmienię?
      Taka podróż to byłoby coś! Ale biorąc pod uwagę pensje nauczycieli to dłuuugo będę na nią zbierać ;)

      Usuń
    2. Hmm... Może Ci się uda jakiś dorobić..? Poprowadzić kurs albo warsztaty albo jakichś korepetycji udzielić? ;) czego w ogóle uczysz? Hmm możesz też czatować nas takie loty, chociaż do Australii to chyba ciężko...

      Jak chcesz zmienić pytania to dziś, bo jutro będę odpisywać;)) a tak serio to da Twoje pytania. Odpowiadający się muszą dostosować;)

      Usuń
  2. Dziwię się, że dopiero teraz widzę, że odpowiedziałaś na pytania ;) Miałam małą przerwę w blogowaniu i jak widać gdzieś zaginął mi ten post... Dzięki, że wzięłaś udział :)
    I też marzę o Australii! Od zawsze chciałam tam jechać - zaraz za Hiszpanią, żeby zobaczyć na żywo mecze mojej ukochanej drużyny <3
    No i przepis na idealny wieczór masz faktycznie idealny, mogłabym odpowiedzieć tak samo ;)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w wolnej chwili na rozdanie do mnie, bo wiem, że nie zaglądałaś, a niektóre produkty są "do zakochania" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dawno nie pisałam :( studia i praca kompletnie mnie pochłonęły :( ale mam nadzieję że w tym tygodniu znajdę trochę czasu na blog :)

      Widzę, że mamy podobne zainteresowania :) Jaką drużynę masz na myśli? ;>

      Koniecznie muszę zobaczyć to rozdanie!

      Usuń
    2. Nie widziałam, że mi odpowiedziałaś...
      Wpadam co jakiś czas do Ciebie sprawdzić, czy może reaktywowałaś bloga, ale jeszcze się nie doczekałam ;)
      Ja kibicuję FC Barcelonie ;)

      Czekam na Twój powrót! :)

      Usuń
  3. Też uwielbiam proste włosy :)

    OdpowiedzUsuń