piątek, 3 kwietnia 2015

Dzień z życia - weekend zakupów

 
     Tak jak pisałam, dzisiaj odebrałam wyniki moich badań krwi przy okazji wizyty u endokrynologa. Okazuje się, że nie jest tak źle. Oprócz żelaza wszystko jest już w normie co mnie bardzo cieszy, jednak leki muszę brać nadal.
     Po drodze weszłam do kiosku i kupiłam nowy numer Grazii, w którym jest mnóstwo rabatów do różnych sklepów. Tak więc w przyszły weekend szykują się większe zakupy.

Włosomaniaczki szczególnie mogą zainteresować rabaty do sklepów:
  • dayli
  • Douglas
  • hebe
  • Super-Pharm
  • The Body Shop
  • Yves Rocher
  • Farmona (dotyczy sklepu internetowego www.sklep.farmona.pl )
Na pewno wykorzystam któryś z tych kuponów. Planowałam takie zakupy kosmetyczne już od dłuższego czasu, muszę tylko zrobić sobie konkretną listę produktów które chcę mieć, żeby nie kupić za dużo. Oprócz tego chcę kupić jeszcze kilka ciuchów, dlatego te kupony bardzo się przydadzą i pozwolą zaoszczędzić co nieco. Jeśli planujecie jakieś większe zakupy to biegnijcie do kiosku! Grazia kosztuje tylko 2,99 zł. Kupony rabatowe są jeszcze dostępne w gazecie Twój Styl, ale jest trochę droższa, więc jeśli chodzi nam tylko o rabaty to lepiej kupić Grazie.
Pozdrawiam,
Zuchelek

2 komentarze: