środa, 28 stycznia 2015

Nowy nabytek

Dzisiaj będąc w pobliżu weszłam sobie do Rossmann'a zobaczyć czy mają jakieś ciekawe promocje. Jaka radość mnie ogarnęła gdy zobaczyłam maskę do włosów Alterra za jedyne 5,99zł!
Planowałam jej zakup już dawno, ale zawsze były ważniejsze wydatki i musiałam pozostać przy swojej Kallos Keratin. Tak więc długo nie myśląc kupiłam maskę i już nie mogę się doczekać aż ją wypróbuje.



Poza tym mam jeszcze jeden ''ratunek'' dla moich włosów, a mianowicie ,,Spa dla włosów'', które udało mi się wylicytować z okazji WOŚP, muszę tylko umówić się na wizytę. Jestem ciekawa jak to wszystko będzie wyglądało. Oczywiście jestem świadoma, że włosy po zabiegach fryzjerskich wyglądają ładnie przez silikony i inne ''cuda'', mimo to mam cichą nadzieję, że ten zabieg mi się opłaci. Gdy już będę po, opiszę wszystko tutaj i wstawię zdjęcia.


Pozdrawiam,
Zuchelek

2 komentarze:

  1. czekam z niecierpliwością, bo ciekawa jestem, jak to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kupiłam tą maskę i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń